Josefine Persson ♥

Again

Kategori: Allmänt

Jah...-ännu en gång som man får rusa till stallet och leta reda på den förbannade ponnyn... :P Fick springa ett tag innan jag fick tag på honom. så j*vla trött på hur han beter sig, hela den här veckan har han bara hållit på & bråka. så pigg så att det nästanm inte gåt att hålla honom när vi är ute och han sticker när jag ska leda honom och han har börjat att stegra sig ännu mer än vanligt. Tur som det är så har vi träning för en super tränare för sådana hästar som Favo!  Lungt nu ett tag hemma och sedan så får man väl gå ner igen och försöka att rida honom... ♥---
 
Kan ju bara säga att det inte är lätt att ha den känslan i kroppen att man kanske inte kommer att lyckas.. Andra tränar med sina perfekta hästar och vinner tävling efter tävling medans man själv får kämpa för att bara försöka hålla intresset kvar. Men jag vill försöka att kämpa tills dom sista krafterna rinner ut. -vilket dom snart gör
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gabriella säger:

    Förstår att det inte är så lätt...<33

    2012-10-21 | 21:05:24
  • Helena<3 säger:

    Livet med problemhäst är inte lätt, har en själv.

    2012-10-21 | 21:06:33
  • Madde Ekblad säger:

    Inte är det lätt men du kämpar dag ut och dag in. kan ju bara säga att jag beundrar dig! Det är så en riktig hästmänniska ska vara. :D

    2012-10-21 | 21:08:09
  • Josefine Persson säger:

    Tack allihop! Tar åt mig. ♥♥

    2012-10-21 | 21:12:50

Kommentera inlägget här: