Josefine Persson ♥

Just so happy.

Kategori: Allmänt

Ja idag fick det bli en hemma kväll. För en låång kväll ute igår med gooe´ fölk som Henrik Noa å massa mer :D kanske lite för mye, vet inte :/ ouupsi again...! iallafall så ble det bare en vanlig go hemma kväll för mig idag :) Blev världigt glaad nu när jag kollade min statistik på bloggen...! - 309 sidovisningar och 244 unika läsare :D happy girl, och jag som nästan hade tänkt sluta att blogga :P får väl fortsätta ett tag till :)  Men nu blire film tillsammans med min ensamhet ;)  Imörn så blir de ridning och teoriprov till traktorkort again ! :) 
 
Ni får mitt skolkort oxå..Tyvärr så blev de ingen eddie meduza tröja den va inte ren -.- GaaH!!
 

Kommentarer

  • Sofia Ekblad säger:

    Jaru det tar sig! Fucking snygg brud! ;) ♥

    2012-10-20 | 22:52:09
  • Lova säger:

    Det var inte dåligt! Snygging där! :D

    2012-10-20 | 22:53:00
  • Josefine Persson säger:

    It is going better and better ! Tackar ;)

    2012-10-20 | 22:53:59

Kommentera inlägget här: