Josefine Persson ♥

Sjöstjärnans Ridläger ♥

Kategori: Allmänt

I sommras var jag på sjöstjärnans ridläger det är sveriger bästa ridläger!!! Jag har redan beställt till nästa sommar 2012 =D jippie xD Först fick jag Billy-boy men han var för liten. sedan Ash han var för lat och sedan Ban ännu latare och till sist Fantasy världens finaste ponny..♥ hon var ganska het när man var ute i skogen men det är bara roligt.. =) Hon hade ett fint steg och gick bra i form. Lovisa som åkte med mej dit fick Dayligt en stor ponny en skimmel. Hon var skit nöjd med den...!! =) Det var ca:50 ungdommar och barn so var med på v,29.. men det var fem olika grupper och jag och livisa kom i äpple..!! ♥ Det var en elev som var skit rolig (KARIN)!!! ;) härlig tjej♥ Hon tävlade i hoppning hon var ganske duktig men hon ramlade av hela tidenhaha!! :) hon hade inte så bra balans... om du vill se på deras hemsida går du in på-- www.sjois.se
Där kan du titta på bilder på hur det ser ut och alla deras 67 hästar och ponnier!! ♥ Det var en avslutning på en stor gräs bana det var hoppning och voltige och olika staffeter.. skit roligt!!! xD och sedan var det dags att säga adjö till sin hästaeller ponny... ! :'( Jag ska dit igen med alla andra som var där förra året.!! " v,28 herrå syns sjstjrnans-ridlger

Kommentarer


Kommentera inlägget här: