Josefine Persson ♥

♥Favo♥

Kategori: Allmänt

Det går alltså skit bra med min lille buse nu han går jätte fint i dressyren nu! En sådan jävla förändring. Efter som att jag fick honom när han bara var en liten bebiis :') så lött jag ju rida in honom och det var ju inte det lättaste :P Men jag kämpade som jag aldrig gjort förut!!! Och det var ju ett tag när han var3-4 år som han var helt jävlig och mamma ville att vi skulle sälja honom eller nött, men jag vägrade!! Jag byggde ett förtroende med honom genom att arbeta med honom från marken,,och så gick vi vidare från början med ridningen :) Och vi började att hoppa, asså jag säger bara en sak han hade TALANG!!! Men han blev oxå jävligt pigg ve hoppningen! :D och nu då när han blir 6 till slutet av sommaren :) min bebiis börjar bli stor :')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: