Josefine Persson ♥

Hemma och grubblar :*

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis kommit hem från en dryg torsdag i skolan nästan inte en enda rast!! ;( Jaja men lite piggare blir man om man tänker på Toyo & Favo ♥ bussgubben tycker jag ska ta nytt körkort för han kan inte köra! åkte ner i diket för typ 5 gången på 2 månader! ;) Hahaha! Men nu är det dags att grubbla lite..., vet inte vilken klass jag vill vara med på på mosseruds hopptävling den 12 maj..men det ska i alla fall vara en lite mindre klass bara för att det ska vara roligt! :D ♥ Tror att det får bli 60 cm. Jag vill att han ska tycka att det är så roligt det kan bli :) för han kan lätt bli busig och typ lite dum och envis, om det blir fel. Så vi kör nog bara en liten klass :)
KAN VÄL OXÅ BJUDA PÅ ETT UPP OCH NER KORT PÅ MIG OCH FAVO ♥ detta är för 2 år sedan..  ska ladda upp lite nyare! :) ♥Ja nu ska jag ha gymnastik med bästa klassen! Sedan är det bara 2 lektioner kvar- skolan in my <3 eller not.!  Sedan så ska jag ju hem och rida favo ska gå 1 tim och så får jag se om jag hinner rida toyo en liten sväng.. Goa folk inne på omklädningsrummet- märta, lovisa, lisa, madde och fi <3 Det är en liten tagg på mig för det är tävling på mosserud snart! 80 cm favo!  Tagga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: