Josefine Persson ♥

Nu ska jag komma igång igen!

Kategori: Allmänt

Ja nu vill jag komma igång igen! Jag slutade skriva för att jag helt enkelt inte hade tid... hoppas att ni inte har glömt mig! Nu går det bara framåt för mig och Favo, vi tävlar och tränar... vi har även sökt till ponnyakuten 4!!! :D hoppas även nu till 110 % att vi i alla fall får komma till castig! Han är fortfarande en buse med stegring och bockning! ♥
Jag har även skaffat ett youtube konto, jossehorsecrazy .... inte hunnit lägga upp så mycket men jaja det kommer väl snart! :) bilder ska det bli en bomb med denna veckan i fall jag kan få upp några bilder på datan.. Det är ju ganska så sent nu så jag kan i te skriva så mycket mer för det är ju skola imorgon :(/:)...... jag ska försöka att blogga lite från skolan.. imorgon så ska jag rida Favo skogen och lite dressyr.. toyo får stå imorgon om jag inte tar en liten tur vi får se. :) Men jag kan ju lägga upp ett litet chema på veckans ridträning när jag ändå håller på :)
MÅNDAG: Favo rida lilla vägen+dressyr 1 timme.. Toyo vila.
TISDAG: Favo hoppa + liten tur i skogen. Toyo skritttur barbacka.
ONSDAG: Favo vila toyo mont'e + backträning
TORSDAG: Favo skogen toyo dressyr.
FREDAG: Toyo markarbete.. Skritta Favo.
LÖRDAG: Marie c träning med Favo
SÖNDAG: Marie c träning med Favo DRESSYR!
*SES*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: