Josefine Persson ♥

Dagen.

Kategori: Allmänt

Dagen bestog ju såklart många timmar i skolan..Men går de att ha de roligare på lektioner om man får chansen att sitta brevid mej å Vicki?-skrattar ju åt allt å litte te! Tog bussen hem, sen ner te stallet för att rida Favo! ♥ Känslan att sitta på min lilla ponny igen va göör goo!  Men ja har ju inte ridit honom på många dagar nu PGA ryggen då, å gissa om han va något pigg?!?! ;D Han kastade sej åt alla håll och trippade fram som en tupp! ;) Men jag kände ändå inte att ryggen värkte så jag tog en vanlig tur i skogen. Men även där så var han världigt pigg och det gick nästan nte att hålla honom, jag ville släppa honom på en jätte fin raksträcka, men visste inte hur det skulle gå med ryggen om han slänger av mej som han gjorde då, det finns en JÄTTE stor channs att jag kommer att bli förlamad i överkroppen då... Egentligen så får jag inte lov att rida för läkare, men jag klarar ju inte ens några dagar utan att bli helt galen på att inte få sitta på min galna lilla Ponny!♥ Även om jag har vägrat att ha säkerhetsväst på mej när jag rider så måste jag... Jag vill inte riskera att inte kunna rida alls, Så mamma har beställt en ny väst från Börjes :/ Jaja.. Typ  klockan 7 kom vicki te mej, vi kolla på A-traktorer å lyssna på musik och sedan så kolla vi på scary movie 3 ! :O Fan va vi både skratta i hjäl oss men samtidigt som vi va helt livrädda! ;D Hon drog hem typ ve kvart över 10. Imöra gäller de att (Försöka) att läxa upp Favo..! Ska byta bett och använda en hjälptygel som håller upp huvudet på honom. Men förra gången jag brukade den så bara slet han och drog nästan sönder den.. :P 
 
Nu blire sängen för att gå upp ännu en dag te skolan...Ska åka upp till ridhuset snart å trimma lite, men inte med träningar än, jag måste bygga upp ryggen först och försöka att läxa Favo lite först! GO NATT ! ♥
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :D♥

    2012-08-28 | 20:36:58

Kommentera inlägget här: