Josefine Persson ♥

Jupp!

Kategori: Allmänt

Så att ryggen inte bara ska stelna te så tog ja å försökte att ta en springrunde..de gick väl men de gjorde ganska ont...!  I mör´n så ska jag försöka att fixe utrustningen... Men ett nytt träns måste de bli ! 
 
School tomorrow! Längtar redan as mycket te helgen! Då blir de Årjäng me gooé fölk å bra musik som vanligt! >_<
Snart så drar vi igång me Marie träning, Kul, men bara om... :/ Blir galen på fölk som säger att jag ska sälje honom! Han ska ingenstans! inte så länge ja lever!♥ Min ponny, så bare slute! Skulle ni tycka att de va kul om fölk bara tjata på att ni skulle ge er av med eran bästavän?!?!?!?♥ Fatta att han är UNG & utvecklingbar!  Vi fortsätter att träna & kämpa !  
 
MIN PONNY ROCKAR!   and yes thats me-the girl that have a crazy pony...!  Jag är en tjej som lever livet, så som min ponny! ♥
 
 
 

Kommentarer

  • Ellie! säger:

    Sälj honom inte josefine! har också en fjording! :D

    2012-08-23 | 20:01:37

Kommentera inlägget här: