Josefine Persson ♥

Heett!

Kategori: Allmänt

Så j*vla hett ute! Så jädrans gött! Måste bara säga att jag är ganska stolt över vårat Place ;) Vi bor ganska nära sommarvik, ganska..Men det kommer ju en hel del fölk där i från för att titta på vårt Place! Det är ju på en liten kulle typ-Med en stenmur upp till huset som är as stort med en stor veranda det är vitt med svart tak. Det ser nästan ut som en härr gard fast mycket nyare! Ska lägga upp lite bilder senare bara jag hittar kameran. :) Det är verkligen stort och vitt med stora burspråk fönsten, På baksidan har vi ett stort soldäck, as nice med solstolar och snart pool! :D inte riktigt färdigt än :) Vi bodde ju i nästan uppe vid travbanan för ett och ett halvt år sedan i ett stort hus då också, men vi hade ju hästarna ute hos mormor å morfar som bor en halv minut ifrån där vi bor nu, :D men då så sålde vi vårat hus och när vi höll på att bygga det här STORA nya huset, tills det var färdigt så bodde vi i en lägenhet i bara några månader tills det var färdigt, Men jag bodde typ inte där :P jag var ute hos mormor i ställrt :)  Men iallafall så är det stort å så med stor tomt med fin utsikt över sjön för det är så högt så vi ser ner till sjön, från balkongen, Mitt rum ligger på den andra våningen :)  Stor dubbeldörr på framsidan ! Det är jätte mycket folk från Årjäng som åker förbi här bara för att titta :D  Men det är verkligen NICE!  Men inte var det billigt ;)  Försöker hitta bilder men inget resultat, nu när det är så fint väder så kan jag ju gå och ta lite kort :D
 
Enda bilden jag hittade just nu, en nära bild från framsidan när gräsmattan inte var färddig och så ser man inte muren nerifrån, men det kommer mer. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: