Josefine Persson ♥

Tjenare!

Kategori: Allmänt

Heejj ! Precis varit och rede Favo. Gick ganska skapligt idag ändå-inte så mycket bockningar, bara lite ;)  Men sedan så kände jag på honom att han var nära på att explodera av att han ville springa-! så ja- Nästan släppte tyglarna och tog i manen så att han kunde riktigt bara sträcka på sig ordentligt! WAAHOOO va de gick! När han väl får springa så bockar han nästan inte alls. :)
 
Vill då gärna klippa ihop en nice film på nå när jag rider honom, men jag har ingen som kan filma just nu, men kan försöka göra det när jag ska på träningar snart. :)
 
Kom även att tänka på första dagen du kom till oss♥ Jag cyklade från skolan, skulle ju till Toyo som jag redan hade, Men så står det en transport utanför stallet... Så öppnar hon lämmen och så kommer hon ut med en liten liten fjordbebis! :'D Så jäkla söööt han var alltså! ♥
 
Har ingen bild på honom i datorn just nu när han var pytte liiiten :') men här var han oxå bara en liten halv Kaxig fjordbebis! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ÅÅH! minns när du tog den bilden! Han var ju bara 128 cm :')

    2012-07-26 | 14:29:49

Kommentera inlägget här: