Josefine Persson ♥

Dagen! ♥

Kategori: Allmänt

Ja, idag har det varit en fullspeckad dag! Mamma väckte mig för att vi skulle åka och shoppa mina snygga examens kläder ochskor mm, tillbehör. ♥ Bilder på det kommer någon dag innan SOMMARAVSLUTNINGEN!^^ Verkligen as snyggt! Vi kom hem typ halv 5. Då fixade jag sakerna och så, och sedan en lång springtur! Var borta i nästan 2 timmar! As gött för det var världens finaste väder, Svalt men ändå fint. Haha, jag mötte Peter min mentor på cykel i full utrustning! ;D
Sedan så var det meningen att vicki skulle komma te mej, men hon han inte. :( Men Sedan bara lite chill med god mat! Skulle igentligen tvätta transporten för att sedan sprata den blanksvart och designa den med, Josefine Persson  Sponsras av Heminporten.  Jooossans.blogg.se Det får bli imöra! Kommer att bli as snyggt tror jag!
Sedan så tog jag å mamma en promenad och sedan gick vi och tittade till hästarna i sommarhagen ♥
Letar A-traktor nu asså! Dags att börja skruva och fixa med den nu om dens ska vara färdig till vårterminen i 8,an! King cab eller en kapad volvo 940! :D
Ja det finns ju jävligt många att välja ve! Men ja vill ha en stor med baslödder! 20-60 tusen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: