Josefine Persson ♥

Galen ponny!... Hemma, och ska snart sova!

Kategori: Allmänt

Hemma efter en lång springtur me Junior! Stackars Jujjor, han var helt slut när va var hemma igen :^^
Idag så följde Vicki med mej hem, vi satt först och bara lyssnade på musik, Med mina nya baslödder! :D As gött! ^^ Sedan så gick vi ner te hästane för jag skulle ride en sväng, Det var as kul för Vicki fick skrattanfall varje gång Favo höll på och hoppa runt ch backa och stagrede sig! :D Sedan så ville vicki att vi skulle hoppa, och vad gör man inte för sin vicki. Hahahahahaaa! jag och vicki höll på att skratta ihjäl oss! Favo bara skuttade och hoppade som bare den! Film kommer imöra. Höll på att ramla av några gånger för att jag bara skrattade. ;) Det sista hindret vi skulle hoppa var 90 cm tror jag, och jävlar vilket hopp! han var högt som F*N övert! Ett kort påt fick ja å tror ja :D Han har en väldigt fin teknik. !! ♥ Älskade GALNA Ponny! ♥ ^^
Utvecklingssamtal idag, Gick as bra! You go Peter! ;D
Dressyr tävling på lördag men jag ska inte vara med för jag ska ta och satsa på hoppningen istället, för Marie säger att Han har ett väldigt fint steg i traven och en fin galopp när han vill, Men han har det i sig att bocka och det tror hon bara är hans vanliga personlighet och det accepterar jag te 100% !! Han är min Lille Skutt å det kommer han alltid att vara. Och dessutom så gillar han inte när det inte att bara slingra runt på en ridbana och gå stillsamt med hela kroppen, då kan han bara börja bocka ännu mer! Och eftersom att han är så pigg och hoppglad så tror både jag och Marie att han kommer att vara ute på tävlingsbanorna nästa sommar! Han älskar ju när det går fort och är ACTION! ♥ He is the same like me! :'D Du får vara vem du än vill för mig! Hur vild du än är så är du min supersöta och charmiga lilla ponny! ♥
Hemma efter en lång springtur me Junior! Stackars Jujjor, han var helt slut när va var hemma igen :^^
Idag så följde Vicki med mej hem, vi satt först och bara lyssnade på musik, Med mina nya baslödder! :D As gött! ^^ Sedan så gick vi ner te hästane för jag skulle ride en sväng, Det var as kul för Vicki fick skrattanfall varje gång Favo höll på och hoppa runt ch backa och stagrede sig! :D Sedan så ville vicki att vi skulle hoppa, och vad gör man inte för sin vicki. Hahahahahaaa! jag och vicki höll på att skratta ihjäl oss! Favo bara skuttade och hoppade som bare den! Film kommer imöra. Höll på att ramla av några gånger för att jag bara skrattade. ;) Det sista hindret vi skulle hoppa var 90 cm tror jag, och jävlar vilket hopp! han var högt som F*N övert! Ett kort påt fick ja å tror ja :D Han har en väldigt fin teknik. !! ♥ Älskade GALNA Ponny! ♥ ^^
Utvecklingssamtal idag, Gick as bra! You go Peter! ;D
Dressyr tävling på lördag men jag ska inte vara med för jag ska ta och satsa på hoppningen istället, för Marie säger att Han har ett väldigt fint steg i traven och en fin galopp när han vill, Men han har det i sig att bocka och det tror hon bara är hans vanliga personlighet och det accepterar jag te 100% !! Han är min Lille Skutt å det kommer han alltid att vara. Och dessutom så gillar han inte när det inte att bara slingra runt på en ridbana och gå stillsamt med hela kroppen, då kan han bara börja bocka ännu mer! Och eftersom att han är så pigg och hoppglad så tror både jag och Marie att han kommer att vara ute på tävlingsbanorna nästa sommar! Han älskar ju när det går fort och är ACTION! ♥ He is the same like me! :'D Du får vara vem du än vill för mig! Hur vild du än är så är du min supersöta och charmiga lilla ponny! ♥
Detta inlägget skulle igentligen komma upp igår vid halv 11 men det blev fel, så det kommer nu! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: