Josefine Persson ♥

Helgen!

Kategori: Allmänt

Aaa!! Värsta helgen nönsin! Fredag kväll parken me en massa raggare och skit, musik hög som fan! Michaela och Maddie ä ta mig f*n bäst i vala.! Men vi åkte runt och ragga ibil först med hög musik och allt öppet! ...
Såg mye känt fölk! även ********* ********!!!! ♥ Haha, lite full eller! länkter redan te näste gång som ä den 29 juli, Då kör vi igen! Kom hem typ, på moran nön gång!
Maddie å michaela igår å åkte te töx å bara götta oss! Vi skulle träffe Caroline och Polina, men det blev bare Carro.. Kul ändå!  Höll på att misse bussen hem på kväll för att Carro skulle följe me och da lött ho springe hem å hämte grejer. Men vi han! Sen så såg vi på skräck film Asså jag har nog inte vöre så rädd nön gång när jä ha sett på film! Jag våga inte röre mejj! När dom gick å skulle äte så satt ja bare stille å var as rädd! MEn det släppte efter att jag hade sötte där e stön! Vi la öss typ ve halv 4 eller nöe :D Men jaja vi vakna typ halv två. *
Mamma hämta mig, å nu ä ja hemma å bara viler etter den vilde helgen! ♥ PARKEN!!!!!!  DÅ SÄJJER VI GO NATT Å HA EN BRA SÖNDAG!
Bilder kommer kanske imöra men hejdå!
Aaa!! Värsta helgen nönsin! Fredag kväll parken me en massa raggare och skit, musik hög som fan! Michaela och Maddie ä ta mig f*n bäst i vala.! Men vi åkte runt och ragga ibil först med hög musik och allt öppet! ...
Såg mye känt fölk! även ********* ********!!!! ♥ Haha, lite full eller! länkter redan te näste gång som ä den 29 juli, Då kör vi igen! Kom hem typ, på moran nön gång!
Maddie å michaela igår å åkte te töx å bara götta oss! Vi skulle träffe Caroline och Polina, men det blev bare Carro.. Kul ändå!  Höll på att misse bussen hem på kväll för att Carro skulle följe me och da lött ho springe hem å hämte grejer. Men vi han! Sen så såg vi på skräck film Asså jag har nog inte vöre så rädd nön gång när jä ha sett på film! Jag våga inte röre mejj! När dom gick å skulle äte så satt ja bare stille å var as rädd! MEn det släppte efter att jag hade sötte där e stön! Vi la öss typ ve halv 4 eller nöe :D Men jaja vi vakna typ halv två. *
Mamma hämta mig, å nu ä ja hemma å bara viler etter den vilde helgen! ♥ PARKEN!!!!!!  DÅ SÄJJER VI GO NATT Å HA EN BRA SÖNDAG!
Bilder kommer kanske imöra men hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: