Josefine Persson ♥

Vicki dag!

Kategori: Allmänt

LOVE YOU SIS! ♥

Ja, dagen började tidigt med Trav! Fint väder, spöregn...! Jaja, skulle vara funktionär idag, Men jag åkte hem med vicki efter några timmar för farfar sa att han kunde göra det :'D Det är ju kul men inte i spöregn!
Min mobil har fuckat upp sig! den vill inte ladda upp någonting! ;d... Filmerna som skulle komma upp en när vi hoppade 70 och en när han nästan går över i bockningen! :P Har skickat den till iPhonen och till datorn men det blir för dålig kvalite, men jag gör så gott jag kan! Får se när det går!
Galna vicki! ---- Kommer hem ve ca:1. å då som vanligt så går vi upp på rumme å sätter på basen på full styrka och donker Eddie Meduza! Fö fean! :'D Så kolla vi på A-traktorer. Hitta en masse fine. Sedan så gick vi te garage och satte på dom riktigt store baslöddera! ^^ Greja lite med saker som flickor inte ska göra, hehee! Men vi ä nog mer som pöjker i sätte! Kolla på däcka som ja ska ha och så klart baslödera!
Sedan så åkte ho hem te farsin, å då tog ja en spring tur på 50 min :)
More time list time...! ♥    Love to Vicki å Joossee Meduza!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: