Josefine Persson ♥

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Ritat idag!
Men idag var det as görr ute som hela veckan dåra! ;) Men När jag vaknade så bara kastade jag på mig korbyxor och ett linne och tog ridbyxorna under armen och drar ner till Mormor där hästarna står 1 min att gå :D Tar även med mig Junior. Springer direkt till hagen med Junior före mig. Så fort jag ropar lite på dom så kommer dom som två kanonkulor imot oss! ♥ Så lycklig flicka här!
Känner att jag inte kunde rida när det är så varmt över 25 grader!!! Så jag gick ner och badade med Junior istället, AS varmt! Jag brukar stå med bara benen i i typ 10 minuter vanligtvis men idag bara slängde jag mig i. Bara låg och flöt i säkert 20 minuter, Men sedan hade Junior tröttnat och kom ut till mig och la en pinne på magen, Så jag fick leka med honom en stund, SJÖHUND!  Sedan kommer mamma, Freddy, Razmus och Hampus med båten så jag hoppar i den men Morfar kom presis då så jag lämnade så klart inte junior själv ;) Han ville följa med men han fick gå med morfar hem i stället.
Jaja men sedan så red jag två stcken över pigga pållar! Först Favo, Det gick väl rätt så bra, inte alls i närheten av så många bockningar det brukar vara ! Men han sprang med huvudet högt hela tiden typ! Sedan gick vi även ner till vattnet och badade benen bara jag vill inte blöta ner sedeln eller mig, Hehe. När vi skulle gå så typ ville han inte och då började han att sparka med framhoven och vatten droppar är alltid kallare än att bada helt!  Så var det dags för Toyo som inte har blivir riden på 4 dagar. Han var hur pigg som helst! Han brukar ju vara helt jätte lugn men idag var han hellt Tokig! :D Gick ner och badade med honom oxå, Men han skvätte inte som Favo!
Kom på att vi skulle på Grillfest kl, 18,00 så jag fick kasta in mig i duschen och sedan hem och fixa mig lite! Det var rätt så kul. Lekte med Brosherna lite och Vovven Felix! Glömde mobilen hemma så det blev inga bildet tyvärr... Men det var iallafall gott som satan! Åkte hem runt 10 och då hem och kolla datan! ♥
Imällan åt så ritade jag lite när jag satt i hagen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: