Josefine Persson ♥

...♥

Kategori: Allmänt

.....................................................................................................
Du var bara min, allt och alla hatade dig, utom jag... Allt och alla. Men så flyttade du till spanien och då dög så för alla! Kalla det för vänner men det du har är inte riktigt! Kom tillbaka till mig.
Du kom in genom dörren på dagis alla sprang och kollade, men ingen ville vara med dig, men det sa liksom bara klick för mig! Vi var oskildaktiga! Våra lekar ska vi inte nämna för det vara bara vi som hade fantasi att leka dom! det gick år efter år och vi var hela dagarna från morgon till kväll. Vi hade aldrig tråkigt tillsammans!
En del lekar som.. Hoppetti Doppetti / studsmatta då var jag alltid Bambi och hon var alltid Fellin! ♥ kyckling och ris! hahaha! Vi hade massa olika hemliga ställen som vi lekte bambi och fellin. och att vi var Spirit och Rain jag alltid Spirit och hon alltid Rain! ♥ När vi badade så gjorde vi inget annat än att leka att vi var sjösjungfruar, Hon skulle alltid har Acua blå färg på sin fena och jag skule alltid ha lila! ♥ Fy fan vad jag saknar dig! snälla kom tillbaka! ♥
STOPPA ALLA DOM DÄR VÄNNERNA SOM TROR ATT DOM BARA KAN BLI KOMPIS MED DIG BARA FÖR ATT DU BOR UTOMLANDS I HAVET OCH FISKA ALDRIG DÄR IGEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: