Josefine Persson ♥

Hopptävling idag! ♥

Kategori: Allmänt

Ja idag är det hopptävling på Mosserud, Har aldrig varir där förut så vi får se om vi hittar dit först :P Men Favo försökte jag dusha igår drt gick bättre än förra gången iallafall..Men jag blir tokig på en fläck på bakbenet!!!!! Den går inte bort! ;( Allt är superrent förutom bakbenet. Mormor är färdigt med mitt Schabrak. Vitt med lila tex, FAVO :D tack så mycket Mormor!!♥ Men ska försöka ta några bilder, eller mamma. Vi får se hur det går och vilket humör han är på, PIGG eller mindre pigg, om han bockar skit mycket samt stegrar sig. Men jaja bara han tycker att det är roligt så spelar ju placeringen ingen större roll absolut inte! ♥ Love u FAVO ♥
Och stakars Toyo har troligen fått en hovböld, Så han får stå inne, men dörren är öppen hela dagen så att han och Favo ser varandra, Och så har jag lagt in en stor gren till han så att han har någonting att göra. :D ♥
BILD SEDAN FÖRRA VINTERN. ♥ TOYO GER FAVO EN PUSS. :*
Stackars Toyo som troligen har fått en hovböld, Så han får sta inne ett tag och så får vi se hur det blir. Men dörren är ju uppe hela dagen så han ser Favo och så har jag lagt in En stor gren till honom så att han ska ha någonting att göra. :D ♥ TOYO!
Ja idag är det hopptävling på Mosserud, Har aldrik varir där föryt så vi får se om vi hittar dit först :P Men Favo försökte jag dusha igår drt gick bättre än förra gången iallafall..Men jag blir tokig på en fläck på bakbenet!!!!! Den går inte bort! ;( Allt är superrent förutom bakbenet. Mormor är färdigt med mitt Schabrak. Vitt med lila tex, FAVO :D tack så mycket Mormor!!♥ Men ska försöka ta några bilder, eller mamma. Vi får se hur det går och vilket humör han är på, PIGG eller mindre pigg, om han bockar skit mycket samt stegrar sig. Men jaja bara han tycker att det är roligt så spelar ju placeringen ingen större roll absolut inte! ♥ Love u FAVO ♥
Stackars Toyo som troligen har fått en hovböld, Så han får sta inne ett tag och så får vi se hur det blir. Men dörren är ju uppe hela dagen så han ser Favo och så har jag lagt in En stor gren till honom så att han ska ha någonting att göra. :D ♥ TOYO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: