Josefine Persson ♥

Hopptävlingen.

Kategori: Allmänt

Hopptävlingen igår blev jag till sist nöjd med. Jag hann typ inte rida fram någonting så han var typ inte vaken eller någonting så det blev ingen kontakt mellan oss. Men sedan Efter det så hoppade jag 80 efer dom som hoppat sista klassen. Och då var han så HÄÄÄÄÄR pigg!!! Det blev en bra erfarenhet för honom, men måste tagga ner lite bara. Men guud vilka fina skogs vägar dom hade! :D Asså jag kan inte rida med säkerhetsväst! Jag är fan stel som en pinne i den! Aldrig väst hemma.!!!!!!! Men en duktig Favo som gick superbra på 80 och som gick på transporten superbra! :D ♥ Bilder och Film på när jag hoppar 80 kommer om det inte krånglar! ;) Fick så sjukt ont i huvudet igår också så jag var inte så konsentrerad, får se om det bli skola imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: