Josefine Persson ♥

Tisdagen!

Kategori: Allmänt

Ja då var tisdagen avklarad! Skolan är ju alltid rolig nu pga, ********* ******** !! ♥ Men iallafall så tog jag bussen hem och skulle ner och rida Toyo och Favo. Men som det har hänt några gånger, somnade jag i soffan... Men tur och väl så skyndade jag mig ut när jag vaknade typ halv 7.. Var lite orolig för att jag skulle somna på hästen :O Nej!..det får vara slut på sövinga nu, men jag vet inte varför jag blir så trött hela tiden. Det kanske kommer i perioder? vem vet.. Men ridningen gick ju ganska bra... Favo snälla lilla ponny tagga ner! Skulle rida ett hårt dressyr pass hade jag tänkt, Men han hade andra åsikter om vad som är dressyr! Skritten och traven gick väl ändå ganska bra, bara att han ville sticka lite i traven. Galoppen blev inte samlad alls, hittar inte min inspänningstygel.. Fast han kommer att bocka ännumer då tror ja, skicka på facebook om ni vet vad jag kan göra med honom. :) Jag vill inte att han ska bli tråkig att rida för jag tycker bara att det kul att han är pigg och glad, men inte så fruktansvärt överdriven!  Stöllete! Toyo har blivit så himla rackarns fin! Han är ju STOR med ljusbrun blank hårrem! snygg som attan! Lika bra som alltid med honom, Lungn men ändå pigg och glad!
Måste komma ihåg att ta med mobilen eller kameran! Men på torsdag så ska jag upp med Favo till ridhuset och träna lite dressyr. Nelly och Fanny ska också dit. KulKul! ♥ :D Men måste söva nu. En dryg onsdag väntar på mig. Men ********* ******** är ju där och det kan nog inte bli bättre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: