Josefine Persson ♥

Träningen igår och idag.

Kategori: Allmänt

JA hej på er igen! Orkade inte skriva igår för jag kom hem ganska sent och då skulle jag ducha och titta på BB! Men nu har jag nya krafter! Måste också skriva att jag inte skriver om vartenda ridpass för jag rider ju varenda dag eftersom att jag måste rida 2 stycken. Men igår var det hoppning i alla fall, Det gick superbra! Vi började med att trava och galoppera över bommar. Sedan så gick vi över till lite små hinder, och så vidare till hinder på 50-80 cm. Han har även väldigt olika dagar, som igår så var han hur het och pigg på hindrena så att det knappt gick att hålla honom ;) och vissa dagar är han vanlig. :P Men alltid storhoppare! Också idag då. Idag så var jag först en liten tur i skogen och sedan var jag lite på järdet och tränade galopp, det gick bra men han har fortfarande svårt att hålla in sig i galoppen. Han var väldigt PIGG idag!!! Men ha det så bar så ses vi imöra :D Ska också prova på videoinlägg, ! ♥  ÄLSKAR PIGGA OCH GLADA FJORDINGAR MED TEMPRAMENT! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: