Josefine Persson ♥

Vicki å Toyo! :'D ♥

Kategori: Allmänt

Vicki var så duktig med Toyo idag! Hon har typ ridit 5 gånger i hela sitt liv å hon vågar ändå upp på STORA Toyo! ♥ Jätte stolt att hon har vilja att göra det. Hon var även inteserad om att får veta hur man skulle göra när man skötte om hästarna och när hon red :')  Tillslut så kunde hon rida runt jätte fint och använda skänklarnar bra och hade bra kontroll på honom! ♥ Hon fick rida över bommar och att göra volter :) sjukt kul att hon VILL! så snart så kan vi rida tillsammans! Hon tycker även att det är kul att hjälpa till med stall sysslor! ;D 
 
Sen så skulle jag rida Favo, frågade om hon ville rida honom...men hon bara backade undan med världens roligaste min :P♥ Förstår henne, men jag skulle ändå inte sätta henne på den hästen än på ett tag! ;) Vi fixade honom tilsammans å sedan så värmde ja upp honom lite medans hon satte upp hinder, jag skulle hoppa honom :) Det gick jätte bra, först så travade vi över bommar och hoppade lite små 50 hinder och sedan så tog vi lite högre. kände på mej att han var på Hopphumör! :D Han är fortfarande lite för pigg när vi hoppar, och dock Världigt stark! men han hoppar så stora steg! :D de blir nog en riktig hopp ponny om några år när han är gammal nog för att tävla riktigt ! :D  Har tänkt att jag Nelly å Natalja ska hyra ridhuset någon dag och löshoppa ! :) det ska bli kul-för Favo har jag löshoppat EN gång tidigare och han bara Flöög över! Å han hoppade och sparkade åt alla håll för det syntes att han tyckte att det var kul! ♥  
 


HAHAHA! älsker´ bilden!!! :D Toyo galoppar lite väl vilt! ;D♥ Kan bara säga tt det är Jätte stor skilnad att rida Toyo mot Favo! ;) <3 Älsker´ dom båda så sjukt mycket!
 
 

Kommentarer

  • Eddie M säger:

    Döcktig du ä Vicki! ;D♥

    2012-09-04 | 21:00:44
  • Karlsson duvet ;) säger:

    Kuul! söta bilder ;D

    2012-09-04 | 21:01:47
  • Sofie Dahl säger:

    Toyo är stor och fin!

    2012-09-05 | 22:13:04

Kommentera inlägget här: